• Out of Stock
      Olej Mobil 1 ESP 5W30 4L
      Dowiedz się więcej
      • , ,
      • Olej Mobil 1 ESP 5W30 4L

      • 225.71
      • Olej Mobil 1 ESP 5W30 – stworzony dla wymagających kierowców Jako kierowca wiesz, że sprawna jednostka napędowa to klucz do komfortowej podróży oraz bezpieczeństwa. Prezentowany olej silnikowy Mobil 1 o to zadba. Określa się go jako wysokogatunkowy olej syntetyczny. Produkowany jest z najwyższej jakości komponentów. Olej silnikowy Mobil 1 przeznaczony jest dla nowej generacji silników benzynowych, a także Diesla z…
    • Out of Stock
      Olej Mobil 1 ESP 5W30 4L
      Dowiedz się więcej
      • , ,
      • Olej Mobil 1 ESP 5W30 4L

      • 225.71
      • Olej Mobil 1 ESP 5W30 – stworzony dla wymagających kierowców Jako kierowca wiesz, że sprawna jednostka napędowa to klucz do komfortowej podróży oraz bezpieczeństwa. Prezentowany olej silnikowy Mobil 1 o to zadba. Określa się go jako wysokogatunkowy olej syntetyczny. Produkowany jest z najwyższej jakości komponentów. Olej silnikowy Mobil 1 przeznaczony jest dla nowej generacji silników benzynowych, a także Diesla z…
    • Out of Stock
      PLATINUM MULTI PTF 10W
      Dowiedz się więcej
      • ,
      • PLATINUM MULTI PTF 10W

      • 461.00
      • Platinum Multi PTF 10W TDTO (Transmission and Drive Train Oil) przeznaczony jest do pracy w ciężkich warunkach w skrzyniach biegów, skrzyniach biegów Powershift, układach przenoszenia mocy oraz układach hydraulicznych ciężkiego sprzętu budowlanego, ciągników i ładowarek produkcji amerykańskiej. Dzięki dobrym właściwościom​ niskotemperaturowym olej może być stosowany w niskich temperaturach otoczenia w okresie zimowym. Nie można go stosować jako olej silnikowy. Normy,…
    • Out of Stock
      PLATINUM MULTI UTTO 10W-30​​
      Dowiedz się więcej
      • ,
      • PLATINUM MULTI UTTO 10W-30​​

      • 460.00
      • Platinum Multi UTTO przeznaczony jest do smarowania różnego typu przekładni stosowanych w sprzęcie rolniczym, budowlanym i przemysłowym (skrzynie biegów, przekładnie główne, kierownicze, mechanizmy różnicowe) oraz wysokoobciążonych układów hydraulicznych, przy zachowaniu zaleceń producentów maszyn i pojazdów. Może być stosowany w traktorach w których przekładnia manualna, mosty, osprzęt hydrauliczny oraz "mokre hamulce" smarowane są za pomocą jednego układu olejowego. Nie należy stosować…